Mobil Display

Mi kell ahhoz,

hogy felhívd magadra az emberek figyelmét?

Reklámállvány!

 

Ha szakmai kiállításra, promócióra készülsz, vagy üzletedbe szeretnél látogatókat becsalogatni, csak akkor lehetsz sikeres, ha az emberek felfigyelnek rád! Válaszd ki a megfelelő reklámállványt, és az emberek nem fogják tudni levenni a tekintetüket reklámodról: prezentációs, eszközök, kiállításokra, vásárokra.

Mobil display előnyei

  • kiváló ár-érték arány
  • könnyű szállíthatóság
  • minimális helyigény
  • egyszerű összeszerelés
  • cserélhető grafika

 

 

Mobil Dispaly -t hova ajánljuk?

  • promóciók
  • sajtótájékoztatók
  • szakmai kiállítások
  • üzletek
  • konferenciák
mobil display

Reklámállvány -t hol vásárolhatod?

Kérj gyorsan árajánlatot a

kiválasztott mobil display -re az info@corrad.hu mobil display címen. Egy másik lehetőség számodra, ha  webáruházunkból rendeled meg a - reklámállvány szerkezetet. Fontos, hogy mindkét esetben e-mailen keresztül vedd fel velünk a kapcsolatot és küldd el grafikai terved!

mobil display1 reklámállvány mobil display2

Mobil display szempillantás alatt összeállítható:

 

Több termékcsoport terméke közül:

van leghetőséged kiválasztanod a számodra leginkább megfelelőt, legyen szó X Bannerről, mely X alakú száraival teszi feszessé grafikádat, Roll Screenről, melynél egyszerűbben használható displayt nem találsz a piacon vagy éppen egy premium kategóriás C Bannerről, mely extra élettartammal bír!

Mobil Display X banner!

Nyűgözd le célközönséged, sugározz ellenállhatatlan professzionalizmust, és garantáltan te leszel az, akire a legtöbb ember figyelme összpontosul! Amennyiben nem tudsz dönteni melyik, a legmegfelelőbb,  hívj, nyugodtan tanácsért most, elérhetőségeinket, megtalálod a kapcsolat menűpont alatt.

X banner

 

Gondoltál már arra, hogy

van olyan reklámállvány, ami:

  • kültérben is használható?
  • üvegfelületre helyezhető?
  • állítható magasságú? 
  • 2 oldalon képes grafikát megjeleníteni?
  • képes akár 4 méter széles grafikát megjeleníteni?
  • elfér az asztalodon?

 

Tipusok amivel több vagy:

  • X-banner
  • L banner
  • Roll up

Méretek amire a grafika kerül:

  •  850 x 1988 mm
  • 1000 x 1988 mm     
  • 1200 x 1988 mm     
  • 1500 x 1988 mm

Amióta kereskedünk és szolgáltatunk, azóta vannak ötleteink a reklám lehetséges formáira. Az aktív piaci jelenlét nagyon fontos mindenkinek, aki távlatokban gondolkodik. Vannak megoldásaink, amik folyamatos lehetőséget biztosítanak, de előfordul, hogy egy rövidebb, de annál hatékonyabb lépésre szánjuk el magunkat. Ez lehet egy kiállításon való részvétel, egy új termék bevezetését kísérő eladáshelyi promóció ( kóstoltatás ), egy kiemelt időszakra prognosztizált ajánlat hirdetése ( karácsonyi akció ), egy rendezvényen való megjelenés, stb… Ilyenkor egy kicsit kilépünk a színfalak mögül, és közvetlenebb kapcsolatba próbálunk kerülni a célcsoporttal. Mivel ezek ideiglenes aktivitások, ezért az ezekhez használt eszközöknek meg kell felelni bizonyos kritériumoknak. Természetesen van megoldás. Ezek az egyre közkedveltebb mobil installációk, vagy ahogy még nevezzük őket, a mobil display -ek, mobil prezentációs eszközök, kiállítási installációk. Sokan használjuk ezeket az prezentációs eszközöket, és tudjuk mennyire praktikusak.

Összecsukott állapotukban olyan

kis méretű, könnyű állványok, amelyek pillanatok alatt bárhol felállíthatóak, hogy aztán azokra látványos grafikát rögzítve hatékony eszközei legyenek egy termékbemutatónak, kiállítási standnak, promóciónak, vagy eladáshelyi reklámnak. Álltalában grafikus felületeket, illetve nagyméretű képeket prezentálnak. Létezik ugyancsak összecsukható kivitelben prospektustartó állvány, kínáló pult, információs pult, megállító tábla, és speciális zászlórúd is.

Bizonyított tény, hogy

a nyilvános prezentációk olyan dekoratív eszközei, amelyek felhívják magukra a figyelmet. A látványos nagy egybefüggő grafikus hátterek, a konstrukciók légies szerkezete attraktív elemei megjelenésünknek. A még sok helyen alkalmazott fix rendszerek hátránya, hogy drágák, a szállításkor helyigényesek és nehezek, a telepítéskor pedig hosszas összeszerelést igényelnek szakemberek és szerszámok segítségével. Ezek mellett a mobil installációk egy új alternatívát kínálnak, ami nagyban leegyszerűsíti egy kiállítási stand vagy egy prezentáció kivitelezését, hiszen szerszám használata nélkül pillanatok alatt bárhol összeállíthatók. Összecsukott állapotukban nagyon kis helyen elférnek, így a rendezvények közti időszakokban praktikusan tárolhatók, vagy telephelyünkön az iroda, tárgyaló vagy ügyféltér dekoratív elemei lehetnek.
Korábban nagyon magas áruk, és az ismertség hiánya miatt nem tudtak széles körben elterjedni, de ma már szinte bárki számára elérhetővé válhat egy ilyen eszköz. Ezt a tényt sok cég felismerte, és ma már szinte kötelező elem mindenki eszköztárában, aki lépést akar tartani az aktuális trenddel.

Fontos szót ejtenünk

arról, hogy hogyan és honnan szerezzük be ezeket az eszközöket. Az alábbi tanácsok megfogalmazásakor próbáltunk pártatlan álláspontot képviselni.
Ahogy egy idő után minden termék, így a mobil installációk kínálati piaca is bonyolult struktúrába rendeződött.

A választásnál érdemes

többek között a termék kiajánlott ára „mögé nézni”, ami talán az egyik legfontosabb szempont. Mit is értünk ez alatt?
Nagy öngól lenne, ha bárki kizárólag a kapott árat alapul véve döntené el, hogy kitől vásárolja meg a keresett szerkezetet, ha csak nem ez az egyetlen szempont. Nagyon fontos, hogy a szerkezet minősége, azaz a használhatóság és élettartam, korrekt ár-érték aránnyal párosuljon.

A forgalmazó cégek

bevett szokása, hogy azonos módon nevezik el az egyes konstrukcióikat. Ez nagyon megtévesztő lehet, hiszen az azonos terméknevek általában különböző minőségű - használhatóságukat és élettartamukat illetően - eltérő szerkezeteket takarnak.
Elég ha csak a legnépszerűbb mobil installációk, a Roll Up és az X Banner példáját vesszük alapul. Jelenleg a Magyar piacon több tucat különböző konstrukció vásárolható meg ezekkel a terméknevekkel elnevezve, a szupergagyitól a professzionális kivitelig. A beszerzést megelőző döntés előtt érdemes személyesen meggyőződni a különbségekről a termékek pontos összehasonlításával ( a gyári alapcsomag pontos tartalma, az alkalmazott anyagok, anyagvastagságok, súly, stabilitás, kiegészítők, stb… ). Amennyiben az ügyfél igényli azt, szinte minden cég készségesen mutatja be a termékét, kérésre akár házhoz is szállítva ezt a szolgáltatást, illetve az igényelt mintadarabot. Csak ez lehet az, ami korrektül feltárja a részleteket.